“Yelo Bank” müştəriləri necə narazı salır… – “Məbləği kartımdan iki dəfə siliblər”backend

“Yelo Bank” müştəriləri necə narazı salır… – “Məbləği kartımdan iki dəfə siliblər”

“Əslində bu şikayətdən daha çox tövsiyyədir. Əgər Yelo Bank müştərisisinizsə vəya olacaqsınızsa diqqətlə oxuyun”. Dia.az bildirir ki, bu barədə Məhəmməd Abbaslı adlı istifadəçi sosial şəbəkələrdə yazıb.

Daha sonra narazı vətəndaş bildirir: “Demək 30.10.2020 tarixində saat 10:00 radələrində bankın Neftçilər filialına yaxınlaşaraq Yelolight debet kartımdan pul nağdlaşdırmaq istədim. ATM işləmədiyi üçün (2 gün öncə də işləmirdi) kassadan nağdlaşdırmaq üçün filiala daxil oldum. Növbəm çatdı və əməkdaşa yaxınlaşdım, köməkçi oldu sağ olsun, pulumu nağdlaşdırdı. (350azn)
Qeyd edim ki tətbiq düzgün işləmədiyi üçün mədaxil/məxaric və məbləği düzgün formada görə bilmirsiniz.
Bura qədər hərşey normal idi. Ta ki həmin günün axşamı kartımda olan məbləğin mənfiyə düşdüyün görənə qədər. İlk öncə təəccübdən inana bilmədim, sonra isə tarixçəyə baxanda anladım ki həmi gün nağdlaşdırdığım 350azn məbləği iki dəfə siliblər kartımdan…
Dünən yəni 31.12.2020 tarixində saat 16:00 radələrində bankın qaymar xəttinə zəng etdim məsələ ilə bağlı, tətil başladığı üçün növbəti iş günündə, yəni tətildən sonra 4 Yanvar tarixində yenidən müraciət etməyimi xaiş etdilər. İndiyədək çox böyük problem yaşamadığım üçün inanıram ki məsələni gec-tez həll edəcəklər.
Bəs sual ondan ibarətdir ki bəlkə mənim həmin 350azn a həqiqətən ehtiyyacım olacaqdı? Bayram qabağı mənim bu qədər məbləğdə pulum niyə ortalıqda qalmalıdır ki? Bəziləri üçün az olsa da bu məbləğ, çox insanın bir aylıq maaşıdır.

Nəticədə sizə tövsiyyə edirəm ki, bu bankın müştərisisinizsə kartınızda çox böyük məbləğlər saxlamayın və filiallarda nağdlaşdırma zamanı ehtiyyatlı olun ki bu kimi hallarla üzləşib çətin vəziyyətə düşməyin”.

İddia olunanlarla bağlı qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq…

  •  (0)
  •  (0)