2016-cı ildən etibarən ölkənin təhsil sistemində yeni, mühüm əhəmiyyət kəsb edən “Məktəblinin dostu” adlı layihə tətbiq olunur.
Məqsəd tədris prosesinin sağlam, təhlükəsiz, əlverişli psixoloji mühitdə təşkil edilməsi, valideynlərin övladlarının təhsil şəraiti barədə məlumatlılığını və məmnunluğunu artırmaqdır. Hazırda “Məktəblinin dostu” layihəsi 70 ümumtəhsil məktəbində tətbiq olunur. Layihə Bakı şəhəri üzrə 58 tam orta məktəb, 2 gimnaziya, 2 internat və 2 idman məktəbi olmaqla ümumilikdə 64 ümumi təhsil müəssisəsini əhatə edir. Eləcə də Sumqayıtda 4, Abşeronda 2 ümumi təhsil müəssisəsində “Məktəblinin dostu” fəaliyyət göstərir. Layihə çərçivəsində ümumilikdə 300 əməkdaş fəaliyyət göstərir.
Bu kimi layihələr dünyanın bir çox ölkəsində çeşidli adlarla uğurla sınaqdan çıxıb. ABŞ, Fransa, Çexiya, Türkiyə, Gürcüstan kimi ölkələrdə məktəblərdə “şagirdlərin dostu” olur. Bu xidmətin müxtəlif adı olsa da, hər yerdə məqsədi eynidir. Burada əsas hədəf məktəb – təhsil alan – valideyn üçbucağının tərəfləri arasında üfüqi ünsiyyətin qurulması və hədəf olaraq təhsil alana ahəngdar özünü gerçəkləşdirmə imkanları yaratmaqdır. “Məktəblinin dostu”nun əsas vəzifəsi məktəblinin təhlükəsizliyini qorumaq, fövqəladə hal baş verdikdə müəllim heyətinə və şagirdlərə ilkin yardım göstərməkdir.
Təhsil eksperti Elçin Əfəndi azxeber.com-a açıqlamasında “Məktəblinin dostu” layihəsinin fəaliyyəti ilə bağlı öz fikirlərini bildirib.
O deyib ki, bu layihə məktəbdaxili nizam-intizamın tam qaydasında olması üçün köməklik göstərmir:
“Bu layihənin müsbət və mənfi tərəfləri var. Müsbət tərəfi odur ki, bir məktəblinin dostu kriminala, narkomaniyaya meyilli şagirdlərə kömək etmək səlahiyyətinə malikdir. Yəni bir növ psixoloq funksiyasını həyata keçirir. Mənfi tərəfi isə odur ki, bu digər uşaqları da sıradan çıxara bilər. Yaxşı olardı ki, çətin tərbiyə olunan uşaqlar üçün ayrı fəaliyyət göstərilsin. Digər uşaqlarla çətin tərbiyə olunan uşaqların eyni ortamda olması həm bu layihənin əməkdaşları üçün çətinlik yaradır, həm də uşaqların psixologiyasına mənfi təsir göstərir. Mən oxuduğum dönəmdə məktəbdə məktəb polisləri olub. Məktəbə inzibati polis görüntüsü vermədən hansısa bir forma tapmaq lazımdır ki, tərbiyədən kənar davranışlar sərgiləyən, pis vərdişləri olan şagirdlərlə bağlı nəzarəti gücləndirmək gücləndirsin. Bununla sahə müvəkkili məşğul ola bilmir. Məktəblə xüsusi məşğul olan mexanizm tapmaq lazımdır”.