2024-cü ildə qlobal qəhvə bazarının həcmi 132,13 milyard ABŞ dolları təşkil edir və 2029-cu ilə qədər 166,39 milyard ABŞ dollarına çatacağı gözlənilir.
Hokm.az xəbər verir ki, bu artımın əsas səbəbləri arasında xüsusilə Hindistan, ABŞ, Çin və Yaponiyada gənc əhali arasında qəhvə istehlakının artması, habelə gəlirlərin artması və urbanizasiyanın genişlənməsi yer alır.
Sağlamlıq, keyfiyyətli və davamlı məhsullara olan tələbat da bazarın böyüməsində mühüm rol oynayır. Xüsusilə, Avropa və Asiya bazarlarında orqanik və ekoloji cəhətdən təmiz qəhvə məhsullarına maraq artır. Məsələn, Nescafé-nin bitki tərkibli latte məhsulları kimi yeniliklər, bitki əsaslı qəhvəyə olan tələbatı qarşılamağa yönəlmişdir.
Asiya-Sakit Okean regionu qlobal bazarda önəmli bir yer tutur, xüsusilə Hindistan kimi ölkələrdə qəhvə istehlakı artmaqdadır, baxmayaraq ki, bu regionda çay dahaənənəvi içkidir. Bu tələbatı qarşılayacaq şəkildə, qlobal qəhvə şirkətləri, məsələn, Nestle, Starbucks və Lavazza, premium məhsul və etik istehsal prinsiplərinə diqqət yetirir.
Bu inkişafla yanaşı, qəhvə istehsalçıları məhsul innovasiyaları üzərində işləyir, xüsusilə kapsul və pod şəklində qəhvə məhsullarının populyarlığı artmaqdadır. Sağlamlıq faydaları, məsələn, qəhvənin şəkər xəstəliyinin qarşısını alması və enerjini artırması kimi xüsusiyyətləri də bazarın böyüməsinə təsir edir.